Zipp Tops RS 50cc 4T EURO 5
Opis
ZIPP TOPS RS 50cc - EURO 5
Jest to najprostrzy i NAJTAŃSZY a jednocześnie funkcjonalny skuter o kołach 10 calowych a więc skuter polecany jest raczej dla osób do 175cm max. Skuter posiada schowek pod siedzeniem w którym zmieści się kask.
Posiada również stelaż na lekki kufer jednokaskowy aby móc przewozić dwa kaski lub inne rzeczy jak zakupy czy torbę. Skuter jest stosunkowo lekki a więc komfortowo będzie się na nim jeździło każdej kobiecie.
Możliwość zamontowania kufra gratis jak na ostatnim zdjęciu.
Uwaga kask nie jest w cenie.
Dane techniczne:
Rocznik |
2021 |
---|---|
Norma spalania |
EURO 5 |
Wymiary |
1735/655/1110 |
Waga |
83 kg |
Układ paliwowy |
gaźnik elektroniczny |
Silnik |
Czterosuwowy, Dwuzaworowy, Chłodzony powietrzem |
Moc |
2,44 KM |
Prędkość maks. |
45km/h |
Opona przód |
3.50 – 10 |
Opona tył |
3.50 – 10 |
Hamulce przód |
tarczowy hydrauliczny |
Hamulce tył |
bębnowy |
Kolorystyka |
czarno-czerwony, czarno-pomarańczowy |
Zbiornik paliwa |
5.5±0.5L |
Dopuszczalne obciążenie |
158 kg |
Ilość miejsc |
2 |
Wysokość siedziska |
740 mm |
WARTO PRZECZYTAĆ
Jak to jest, że tak samo wyglądające skutery i motocykle w marketach kosztują dużo mniej?
Może to sklepy – takie jak ten – podnoszą marże, bo chcą więcej zarobić? Nie do końca.
- Skutery marketowe zamawiane są tylko i wyłącznie przez duże sieci handlowe. Z pozoru wyglądają tak samo, jednakże są produkowane i składane w CHINACH z najtańszych części podzespołów. Gaźniki jednorazowe, alternatory, rozruszniki, sprzęgło, zębatki i podzespoły (zużywają się już po roku użytkowania). Dużo części jest plastikowych zamiast metalowych.*
* Oczywiście są wyjątki jak w każdej branży, jednakże większość tego typu skuterów wygląda jak opisaliśmy powyżej.
Zatem dlaczego warto przyjść do Nas i kupić markowany i pewny jednoślad?
- Posiadamy pojazdy z innych fabryk, niejednokrotnie w podobnych cenach, a jakość jest bez porównania lepsza.
- Znajdujemy się w centrum Wrocławia, wiec osoby z regionu mogą śmiało podejść i poradzić się co wybrać.
- Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na miejscu (możemy dać lepsze ceny na jednoślady zakupione u Nas)
- Poprzez ponad 15-letnie doświadczenie wiemy dokładnie, który jednoślad warto polecić, a który nie. (nie zależy nam, żeby wcisnąć klientowi tandetę, bo wiemy, że wtedy Nas nigdy nie poleci i nie przyjedzie do Nas na serwis)
- Podwozimy skuter do domu oraz pokazujemy jak należy z pojazdu korzystać, aby długo cieszy się z jego posiadania (nie raz mieliśmy przypadki ze skuterów marketowych, że ktoś kupił skuter przejechał 100 metrów i trafił do nas na serwis)
- Jesteśmy prywatnym przedsiębiorstwem, które odprowadza podatki i składki do polskiego Urzędu Skarbowego, a nie zagranicznego.
Myślimy, że warto wydać kilkaset złotych więcej na jednoślad, ale w perspektywie czasu zaoszczędzić na serwisie, częściach, wymianach i straconych nerwach. Nie mówiąc już o czasie poświęconym na serwisy i reklamacje.
Informacje dodatkowe:
- Możliwość kupna na raty w bardzo korzystnych warunkach.
- Na pojazd udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.
- Oferujemy pełen serwis gwarancyjny, pogwarancyjny, posiadamy wszystkie części zamienne.
- Zdejmujemy blokady prędkości.
- Robimy przegląd zerowy.
- Wystawiamy fakturę VAT.
Przekazujemy pojazd po przeglądzie zerowym, zatankowany i gotowy do jazdy.
Dokumenty:
Faktura VAT, Homologacja, gotowy do rejestracji
Marek
Czesc ja chce na raty i trochę bym pylaczyly